W dziewiątym odcinku podcastu „Zróbcie Hałas” Jarek Krawczyk z Band Agency rozmawia z Hubertem Grupą, dziennikarzem muzycznym i didżejem, redaktorem prowadzącym Muno.pl i FTB.pl, o tym, jak skutecznie promować swoją twórczość w mediach.  Hubert, reprezentujący Polskę członek międzynarodowego zespołu redakcyjnego Europavox i juror Fryderyków, Munoludów, Sanków i Cover awArts, dzieli się swoim bogatym doświadczeniem i zdradza tajniki efektywnej komunikacji z dziennikarzami. Z tego odcinka dowiesz się m.in.:

  • Jak napisać maila do dziennikarza, żeby ten ZAWSZE go przeczytał (i odsłuchał Twojej muzyki!) 
  • Jak powinny wyglądać Twoje social media, żeby przyciągnąć uwagę mediów i fanów? 
  • Dlaczego warto budować wizerunek w oparciu o skojarzenia z bardziej znanymi artystami? 
  • Czy single to nowa era w promocji muzyki? 
  • Jak utrzymać zainteresowanie mediów, kiedy nie masz nowej płyty? 
  • Dlaczego warto słuchać innych artystów i dzielić się swoimi inspiracjami?