Subiektywne TOP 5 okładek konkursu 30/30
21 marca 2025
READ MORE
Po co artystom festiwale showcase’owe, kiedy na nich nie grają?
13 marca 2025
READ MORE
Muzyka w filmach oscarowych – sekretny składnik wielkich emocji
6 marca 2025
READ MORE
Krzysztof Myśliński: Czego muzycy mogą się nauczyć o promocji od branży literackiej?
3 marca 2025
READ MORE
Zmiany na Instagramie w 2025 roku – co oznaczają dla muzyków?
27 lutego 2025
READ MORE
Rafał Konieczny: Brzmienie nowej ery - audio branding i Web3
24 lutego 2025
READ MORE
5 pominiętych albumów 2024 roku od Band Agency
19 lutego 2025
READ MORE
Agata Truszczyńska: Emocje, relacje i wirale: sekrety kreatywnej promocji muzyki w social mediach
3 lutego 2025
READ MORE
Piotr Pacak: Nie licz na szczęście, zaplanuj mądry marketing muzyki
27 stycznia 2025
READ MORE
Ania Bieniek: Jak wbić się na każdy festiwal w sezonie?
20 stycznia 2025
READ MORE
Za kulisami Rozmów Rawicza: Jak wykorzystać wywiad do promocji?
13 stycznia 2025
READ MORE
Stwórz serię tematyczną na swoje social media
23 grudnia 2024
READ MORE
Nie wysyłaj swojej muzyki przypadkowym dziennikarzom
20 grudnia 2024
READ MORE
Statystyki w social mediach – Twoje najlepsze narzędzie w promocji muzyki
20 grudnia 2024
READ MORE
Rozplanuj możliwie jak najwięcej działań z wyprzedzeniem
19 grudnia 2024
READ MORE
Angażuj fanów i angażuj się w relacje z nimi
18 grudnia 2024
READ MORE
Zaplanuj wydatki na promocję
18 grudnia 2024
READ MORE
Dlaczego powinieneś wykluczyć aplikacje mobilne z reklam w Google Ads?
16 grudnia 2024
READ MORE
Opowiadaj o swojej twórczości, procesie powstawania i inspiracjach
16 grudnia 2024
READ MORE
Nawiąż współprace z innymi artystami i influencerami
15 grudnia 2024
READ MORE
Zbuduj bazę mailingową i regularnie wysyłaj newsletter
14 grudnia 2024
READ MORE
Dlaczego NIE warto klikać „Promuj post” na Facebooku i Instagramie?
12 grudnia 2024
READ MORE
Analizuj aktualne trendy i potraktuj je jako alternatywną formę promocji
12 grudnia 2024
READ MORE
Zadbaj o spójny wizerunek w sieci
10 grudnia 2024
READ MORE
Zadbaj o to, żeby wszystkie elementy Twojego press packa były odpowiednio opisane
10 grudnia 2024
READ MORE
Znajdź coś, co wyróżni Cię w social mediach
9 grudnia 2024
READ MORE
Nie bądź tylko muzykiem w sieci
7 grudnia 2024
READ MORE
Reklamy na YouTube? Nie bądź przypadkowym turystą!
6 grudnia 2024
READ MORE
Wyznacz sobie cele
6 grudnia 2024
READ MORE
Zdefiniuj swoją grupę docelową
5 grudnia 2024
READ MORE